Do -20% NA WYBRANE PRODUKTY JUŻ TERAZ w Sagitariusie!
PROGRAM LOJALNOŚCIOWY - WYDAWAJ PUNKTY NA KOLEJNE ZAKUPY!

Regulamin Programu Lojalnościowego Sagitarius

Sklepu Internetowego
Sklep myśliwsko-sportowy Sagitarius 

I DEFINICJE

  1. Sklep – sklep internetowy Sklep myśliwsko-sportowy Sagitarius prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem sagitariuss.pl

  2. Sprzedawca – Magdalena Tofilska, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Sklep myśliwsko-sportowy Sagitarius Magdalena Tofilska, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 6020017923, nr REGON 831345780, Pl. Wolności 13, 37-400 Nisko.

  3. Program Lojalnościowy - program rabatowy prowadzony przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym, przeznaczony dla użytkowników Sklepu internetowego posiadających Konto klienta.

  4. Punkt - jednostka punktowa w Programie Lojalnościowym, wymienialna na rabat w Sklepie Internetowym podczas składania zamówienia.

  5. Uczestnik - osoba, która wyraziła zgodę na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym, posiadająca konto klienta w Sklepie internetowym.

  6. Produkty – wszystkie produkty oferowane do sprzedaży w Sklepie Internetowym Sklep myśliwsko-sportowy Sagitarius prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem sagitariuss.pl

II WARUNKI OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki uczestniczenia w Programie Lojalnościowym.

  2. Program Lojalnościowy prowadzony jest wyłącznie pod adresem www.sagitariuss.pl (dalej jako: Strona internetowa).

III ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM

  1. Program Lojalnościowy prowadzony jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

  2. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne dla każdego Uczestnika.

  3. Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym wymaga posiadania zarejestrowanego konta w Sklepie Internetowym (dalej jako: Konto); Szczegółowe zasady zakładania Konta określone są w Regulaminie konta znajdującym się na Stronie internetowej w zakładce Informacje – Regulamin konta

IV ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

  1. Uczestnicy zbierają Punkty poprzez zakupy w Sklepie Internetowym według zasady – każdy 1 zł (słownie: jeden złoty) wydany na Produkty w Sklepie Internetowym generuje 1 (słownie: jeden) Punkt dla Uczestnika. Każde 20 punktów to 1 zł do wydania na kolejne zakupy. Dzięki temu każde wydane 400 zł to 20 zł na kolejne zakupy.
  2. Punkty zostaną przyznane w momencie, kiedy zamówienie otrzyma status Wysłane.
  3. Punkty zostaną anulowane w sytuacji, kiedy zamowienie otrzyma status Anulowane.
  4. Aby otrzymać Punkty, Uczestnik musi być zalogowany na swoim Koncie, z którego przystąpił do Programu Lojalnościowego. Punkty generowane są automatycznie po zakupie i są widoczne w panelu Konto klienta na Stronie internetowej. Uczestnicy niezalogowani na Koncie, z którego przystąpili do Programu Lojalnościowego, w momencie składania zamówienia w Sklepie Internetowym nie otrzymają Punktów.
V ZASADY KORZYSTANIA Z PUNKTÓW

  1. Uczestnik może wykorzystać zgromadzone Punkty w celu obniżenia wartości zamówienia w procesie składania zamówienia w Sklepie Internetowym.

  2. Aby obniżyć wartość zamówienia o 1 zł, Uczestnik musi wykorzystać 20 punktów. 

  3. Uczestnicy podczas składania zamówienia mogą wymienić wszystkie swoje Punkty według zasady – maksymalnie można obniżyć cenę produktów w zamówieniu do 10 zł.

VI WAŻNOŚĆ PUNKTÓW

  1. Każdy Punkt zebrany przez Uczestnika ważny jest przez 365 dni od momentu jego uzyskania przez Uczestnika. 

  2. Po upływie okresu opisanego w ust. 1, Uczestnik traci Punkty, których ważność wygasła (które uzyskane zostały przez Uczestnika wcześniej niż 365 dni) bez możliwości późniejszego ich wykorzystania oraz wymiany na środki pieniężne lub inne przedmioty.

  3. Punkty zebrane przez Uczestnika nie podlegają wymianie na gotówkę, vouchery zakupowe lub jakiekolwiek inne formy rekompensaty.

  4. Punkty zebrane przez Uczestnika nie mogą być przeniesione na innych Uczestników.

VII OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Uczestnika w związku z przystąpieniem do Programu Lojalnościowego jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

  2. Celem przetwarzania danych Uczestnika jest realizacji uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o prowadzenie Konta lub działania podejmowane na żądanie Uczestnika, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) oraz przystąpienie przez Uczestnika do Programu Lojalnościowego a także prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  3. Podanie danych przez Uczestnika jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Niepodanie danych uniemożliwia udział Uczestnika w Programie Lojalnościowym.

  4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
    1. przestanie obowiązywać umowa o prowadzenie Konta;
    2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Uczestnika lub Sprzedsawcę, związanych z Kontem;
    3. zostanie przyjęty sprzeciw Uczestnika wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
  5. Uczestnikowi przysługuje prawo żądania:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich sprostowania,
    3. usunięcia,
    4. ograniczenia przetwarzania,
    5. przeniesienia danych do innego administratora
      a także prawo:
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Uczestnika – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
  6. W celu realizacji swoich praw, Uczestnik powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
  7. W przypadku gdy Uczestnik uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Uczestnik może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

VIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Uczestnik poprzez dołączenie do Programu Lojalnościowego oświadcza, że zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu, akceptuje jego treść w całości i zobowiązuje się przestrzegać jego zapisów.

  2. Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna na Stronie Internetowej.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty ich wprowadzenia przez Sprzedawcę, po udostępnieniu zmienionego Regulaminu do wglądu na Stronie Internetowej.

  4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20.11.2024 r.